אסאי, שמן אסאי, אסאי לעור

שמן אסאי - שיקוי אנטי-אייג׳ינג טהור וטבעי שמציל את העור והשיער!

אסאי הוא טרנד לוהט בעולמות הביוטי כרגע ומסיבות לגמרי מוצדקות!

רובנו מכירים את פרי האסאי בתור מחית שמוסיפים לשייקים או לסלטי פירות טעימות ומזינות (אסאי בול) הנעשה מבשר הפרי, אך לזרעי הפרי יתרונות רבים בעיקר בהקשר של טיפול לשיער ולעור. 

יתרונות של שמן אסאי לעור:

האסאי הינו סופר עשיר בכל כך הרבה חומרים מזינים וחשובים כגון:

*מגנזיום - המזין עור יבש

*אבץ - מרפא פצעים ודלקות

*נחושת - מעניק לחות לעור

*סידן - מתקן את מחסום השומנים באפידרמיס

*ויטמין A - נוגד חמצון הנלחם בקמטים

*ויטמין B - נלחם ברדיקלים חופשיים

*ויטמין C - בעל תכונות אנטי דלקתיות

*פרי האסאי סופר עשיר באנתוציאנינים העוזרים להתחדשות תאי העור ועיכוב הזדקנות מוקדמת של העור.

*גרגרי האסאי כל כך עשירים בנוגדי חמצון, (פי 30 יותר מזרעי ענבים לדוגמא) וזאת אחת הסיבות העיקריות שהופכות אותו לרכיב נהדר לטיפולי אנטי אייג'ינג. נוגדי החמצון הללו נלחמים ברדיקלים חופשיים, מה שהופך את העור שלך לבריא, זוהר וחי יותר, עם ׳גלואו׳ מושלם! 

*טיפ למתאפרות - מומלץ להשתמש גם במקום פריימר למראה חלק ויפה עם האיפור!

הקלה על -אדמומיות וגירוי- זרעי אסאי ידועים בתכונות האנטי דלקתיות שלהם ומהווים נשק חזק נגד גירוי ואדמומיות. השמן מזין עור יבש ומטפל מעולה בעור סדוק ומתקלף.

-מגביר את ייצור הקולגן- פרי האסאי עשיר בויטמינים A ו-C הידועים כמקדמי ייצור קולגן. קולגן הוא אחד מהיסודות העיקריים של העצמות, עור, שרירים, גידים וכו׳. זה ה"דבר" ששומר את העור שלך גמיש ומוצק.

-הגנה על העור מפני מזהמים סביבתיים- אחד האויבים הגדולים ביותר של העור הם מזהמים סביבתיים שמאיצים את הזדקנות העור לרבות דלקות עור כגון אקנה, פסוריאזיס וכתמי שמש. למרבה המזל, זרעי האסאי עשירים בחומצות שומן המגנות על העור מפני מזהמים ותנאים סביבתיים קשים אחרים. האסאי מגן על העור גם מפני נזקי שמש ועוזר להאיץ תהליכי ריפוי ברמה התאית.

יתרונות לשיער:

*שמן אסאי עשיר במיוחד במגוון חומצות שומן בריאות ולכן עושה פלאים לשיער מקורזל, יבש ופגום. שימוש קבוע בשמן זה הופך את שיער מתולתל/מקורזל לחלק ובוהק. אם השיער רטוב, האסאי עוזר לשמור על הלחות שלו ועל מראה רטוב. 

*שיער שטופל בקרטין עלול להתייבש ולהתקרזל לאחר שהייה ממושכת בשמש. שמן האסאי, העשיר בנוגדי חמצון ופוליפנולים, עוזר לשקם שיער שנפגע מהשמש, כמו גם מגן על השיער מפני נזקי חמצון ושומר על הצבע והברק של השיער.

*קרקפת בריאה - שמן אסאי מכיל בתוכו עושר של חומרים מזינים לשיער כמו אבץ, חומצה פולית וחומצות שומן. חומצה פולית מקדמת את זרימת הדם לקרקפת, בעוד שאבץ מחזק את בריאות הקרקפת, מונע נשירת שיער ומאט הלבנת שיער מוקדמת. התכונות האנטי דלקתיות של שמן האסאי מרגיעות את הקרקפת, מפחיתות גירוד וממריצות צמיחת השיער.

כדי שזקיקי השיער שלנו יצמחו בריאים הם צריכים לקבל ׳תזונה נכונה׳ שתאפשר לשיער להילחם נגד רעלים ולא להישבר. שמן האסאי מזין את הזקיקים, מוסיף גמישות לשיער ומקל על הסירוק, כך שהשיער נוטה פחות להתפצל ולהיקרע. 

*שמן אסאי מגיע עם ציון גבוה (3800) של כושר ספיגת רדיקלי חמצון (ORAC) המונעים את הזדקנות תאי השיער.

אופן שימוש :

על העור - ניתן להשתמש בשמן האסאי כל יום על עור הפנים, הצוואר והגוף. ניתן להשתמש כסרום, להשתמש טהור, לשלב עם קרם הפנים או להכין איתו קרמים טבעיים. מעולה גם כתחליף לפריימר ולטיפול בקעקועים לשימור הצבע והברק! מעולה גם להכנת מסכת פנים או לערבב אותו עם מסכות החימר שלנו. 

על השיער - מומלץ למרוח כמה טיפות על שיער נקי ומסורק, אפשר גם לעסות את הקרקפת עם פעמיים בשבוע. מושלם גם לשלב עם קרמים ומסכות שיער!

לרכישת שמן אסאי 100% טהור לחצו כאן >> שמן אסאי לרכישה

חזור לבלוג