משלוחים, החלפות והחזרות

מדיניות משלוחים, החלפות והחזרים

  • שליח עד הבית בעלות של 19.99 ש’’ח, שליח חינם עד הבית - בקניה מעל ₪199, עד 3 ימי עסקים (למושבים וקיבוצים עד 7 ימי עסקים)

  • *שליח עד הבית לעיר אילת– בעלות של 50 ש’’ח.

  • *ניתן לאסוף הזמנות מהאתר ללא עלות משלוח בויסוקר 7 פתח תקווה בתיאום מראש בטלפון או ווטסאפ 0503885883
  • מעוניינים להחזיר או להחליף פריט? ניתן לעשות זאת בקלות ובפשטות! שלחו לנו מייל עם הפרטים לכתובת office@simbiozeamazonica.co.il או הודעת וואטסאפ לטלפון מספר 050-3885883.

?רוצה להחליף

  • ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בדואר רשום או בנקודת האיסוף בויסוקר 7, פתח תקווה. החלפת פריטים תתפאשר תוך 14 ימי עסקים מעת קבלת המוצרים ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר. עלות החלפה עם שליח 50 ש’’ח הלוך חזור.

 ?רוצה להחזיר

  • הנכם רשאים לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ“א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“) ולהחזיר פריטים תמורת החזר כספי מלא עד 7 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ע’’י מתן הודעה לחברה במייל office@simbiozeamazonica.co.il או בווטסאפ 0503885883. את הפריטים ניתן להחזיר דרך דואר רשום עם מספר מעקב (בעלות של 23 ש’’ח, או עם שליח בעלות של 30 ש’’ח), או בנקודת האיסוף בויסוקר 7, פתח תקווה, בתנאי והוא לא נפתח, לא נעשה בהם שימוש, לא נפל בהם שום פגם/זנק וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו.

 הערות ותוספות

במידה ובחרתם לשלוח אלינו את הפריט בחזרה בדואר, אנא שלחו אותו בדואר רשום בלבד לכתובת: תאיר פורנר, ויסוקר קופל 7, קומה 4, דירה 7 פתח-תקווה בצירוף החשבונית ופרטי התקשרות שנוכל ליצור איתכם קשר

במקרה של מוצר שהוכח כפגום או שהתגלתה אליו רגישות או שישנה בעיית תיאום ציפיות כלשהי, נשקול לזכות אתכם או להעניק קופון לרכישת מוצר באתר או לשלוח מוצר חליפי, כל זאת על פי שיקול דעתנו ודיון במקרה הספציפי. 

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, במידה ובחרת לבטל את העסקה מכל סיבה לבד מהסיבות הבאות: פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לך, או במקרה של אספקת מוצר שגוי, או במידה והחברה הפרה את ההסכם, רשאית החברה לגבות ממך דמי ביטול חד פעמיים בשיעור של 5% מגובה הרכישה המוחזרת, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, כקבוע בחוק (להלן: “דמי הביטול“). עלות משלוח החזרת המוצר תהא ע“ח הלקוח.

אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, או שהחבילה כבר הגיעה לנקודת האיסוף, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר בחזרה לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.

לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, אבל ניתן לזכות כרטיס אחר במידה וישנו. יש לקחת בחשבון שזמן ההחזר עלול להתארך בהתאם להסכם שלך עם חברת האשראי. לחילופין ניתן לקבל קופון לרכישה באתר. 

החברה לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.