קסם האסאי בניקיון הפנים

קסם האסאי בניקיון הפנים

לאסאי הברזילאי מיערות הגשם של האמזונס, יש תכונות חזקות במיוחד, העוזרות לשמור על עורך במראה צעיר, בריא וזוהר, בנוסף להיותו מרפא עור מעולה, לאסאי יש תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות, "הוא עוזר להתחדשות תאים, לחות בעור ובהפחתת כתמים", מדגישה מומחית העור מרלן איזבל מסאו פאולו, ברזיל.

לדברי המומחית, האסאי בג'לים או בשמנים יעיל במיוחד לתוצאות טובות יותר של ניקוי הפנים –עוזר להצעיר את העור בשל הריכוז הגבוה של החומרים הפעילים המצויים. "מונע הזדקנות, מעניק לחות ומפחית פגמים", מסבירה מרלן.

לאסאי יש תכונות עוצמתיות ביותר שיכולות להשאיר את עורך מלא בלחותרכות וללא כתמים. לחומרים הקיימים בפרי האמזונס יש גם יתרונות נוספים, שיכולים לסייע בריפוי ושיפור של אקנה, צלקות ואדמומיות בעור.

בתכשירי ניקוי הפנים שלנו אנחנו משלבים את שמן האסאי עם עם שמן קופאיבה בשילוב תמציות אלוורה ותערובת 11 שמנים אתריים טבעיים ואיכותיים. המסייעים להזין, לנקות ולרפא את העור מבלי לפגוע בזוהר הטבעי שלו הקופאיבה הינו האנטי דלקתי הטבעי החזק ביותר, כמו גם אנטיבאקטריאלי ואנטיפטרייתי. הקופאיבה עוזר לאזן שמנוניות יתר בעור ומסייע להורדת פצעונים, שחורים, דלקות וגירויים בעור הפנים והצוואר. הקופאיבה עובד כמו מחטא ומונע דלקות בעור כגון אקזמה ודרמטיטיס.

כיצד אדע לבחור מה מתאים לעור שלי? ג׳ל או מקציף? 

ג׳ל - תכשיר הג'ל לניקוי פנים מיועד בדרך כלל לניקוי עמוק וחזקהג׳ל טוב במיוחד לפתיחת נקבוביות סתומות תוך הסרת עודפי שומן וחיידקים הגורמים לאקנההג'ל מעניק לתרחיץ איכויות חיטוי ופילינג ומומלץ בעיקר לבעלי עור שמן ונוטה לאקנהשמן הקופאיבה והאסאי יחד עם תמצית עלי האלוורה, מסייעים לספק לחות ועור חלק תוך מזעור ייצור עודפי שומן.

מקציף - המקציף ניקוי שלנו עשיר וקליל והוא מצויין להסרת עודפי שומן מהעור אך מספק אפקט פילינג עדין יותר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לבעלי עור יבש עד מעורב ולעור בוגר. הקצף מסיר בעדינות איפור וזיהומים אחרים משטח הפנים והצוואר כדי לחשוף עור רך וחלק יותר. מעניק לעור תחושה רעננה של ניקוי תוך שמירה על לחות מירבית, תחושה רכה, חלקה ומראה זוהר.

חזור לבלוג