שמן אגוז ברזיל טהור בכבישה קרה, שמנים מהאמזונס, אגוז ברזיל

שמן אגוז ברזיל– משקם עור ושיער

Bertholletia Excelsa, הידוע בכינויו אגוז ברזיל, הוא עץ גדול, יליד יער הגשם באמזונס בברזיל ובוליביה. האגוז הוא הזרע הכלול בתוך הפרי ויש בו הרבה שומנים, חומצות שומן ותרכובות נוגדי חמצון חשובותלשמן המתקבל מאגוזי ברזיל יש רכיבים רבים. הוא עשיר מאוד בחומצת שומן, בעיקר חומצה לינולאית, לינולנית, אולאית, חומצה פלמיטית, ויטמינים A ו- E, מינרלים שונים ואלמנטים עקבים כמו סידן, ברזל, אבץ, אשלגן וסלניום. 

שמן צמחי מאגוזי ברזיל מיוצר כמו שמן זית בכבישה קרה ו100% טבעית, מה שמבטיח את שימור והויטמנים, מינרלים וחומצות השומן החיוניות של האגוז גם בשמן עצמו! שמן אגוז ברזיל הוא בעל ריח אגוזי וצבע זהוב ונחשב לאחד השמנים הצמחיים הטובים ביותר ללחות.

השמן מסכך ומשמן את העור, הופך אותו לחלק יותר ומונע את אובדן המים מהעור והשיער. בנוסף, לשמן יש רכיבים חשובים להחלפת מחסום השומנים של העור, תוך צמצום יובש והתייבשות. ניתן להשתמש בו על עור הגוף, פנים ושיער כאחד. זה מספק רכות ומונע יובש של העור מבלי להיות כבד ושומני מידי. השמן יוצר מחסום הגנה על העור על ידי מניעת אידוי והתייבשות מים ויכול לשמש כמרכיב במסננים סולאריים כגון קרם הגנה.

כאשר הוא מיושם על השיער, השמן מתקן נזק ומחזיר את הברק הטבעי לשיער. מתאים מאוד לשיער שביר, יבש, אטום ומטופל כימית. נחשב לאחד החומרים הטובים ביותר לשיקום שיער יבש ופגום. אצל אנשים עם שיער כהה, שמן אגוז ברזיל יכולים להעצים את הצבע. על עור וגם על שיער, ניתן למרוח את השמן טהור או בשילוב עם קרמים או אפילו שמנים צמחיים אחרים, ויישום ניתן לעשות בכל עת שצריך, ללא הגבלותכאשר משתמשים בשמן אגוז ברזיל חשוב לוודא ששמן צמחי הוא טהור וטבעי לפני השימוש בו, מכיוון שחלקם עשויים להכיל כימיקלים בריאים לבריאות.

פועל על תהליכי ריפוי רקמות– חומצות שומן, במיוחד לינוליות (אומגה 6) ולינולנית (אומגה 9), חיוניות ביצירת רקמת אפיתל; הם משתתפים בתהליכים הביוכימיים והפיזיולוגיים של היווצרות מחסום הגנה לעור, ומשמשים כחומר מסכך בצלקות. נוכחותם של המינרלים בשמן עוזרים מאוד להתחדשות רקמות, במיוחד אבץ, שבנוסף להאיץ את תהליך ריפוי העור, מסיר את הסיכון דלקות ומונע זיהומים בעור כגון אקנה ופצעונים.

פועל נגד הזדקנות העור– ויטמינים A ו- E המצויים בשמן הכרחיים להגנה על העור. ויטמין E (טוקופרול) הוא בעל פעולה נוגדת חמצון חשובה ונלחם ברדיקלים חופשיים, הפועלים למניעת הזדקנות העור, הופעת קמטים ושקעים. הסלניום, המרכיב העיקרי באגוזים, הוא מינרל חשוב מאוד לחיים ארוכים ובריאים, הוא חיוני להפעלת אנזימים הנלחמים ברדיקלים חופשיים, עוזר ליצור אנזימים נוגדי חמצון, כמו גם  לחזק את ההגנות של עור הגוף והפנים.

מונע מראה של סימני מתיחה– שימוש תכוף באגוזי ברזיל עוזר למניעת סימני מתיחה, ובשל תכולת החלבון הגבוהה שלהם, מסייע בתהליך חידוש התאים עקב פעולת חומצות שומן אומגה 6 ו -9. מומלץ למריחה על העור באופן טהור או מעורבב עם קרם הגוף שלך!

מגן על העור מפני פעולת קרני השמש– הוא יוצר סרט מגן על העור על ידי מניעת אידוי והתייבשות מים, ויכול לשמש כמרכיב במסננים סולאריים, להיות אפשרות נוספת להגנה מפני השמש.

ממריץ את צמיחת הריסים– יש לו כוח הידרציה גבוה מלבד גירוי חיזוק השיער, פועל בשורש השיער, מגרה את צמיחת הריסים, מתחזק ומעניק ברק.

טיפול בציפורניים– בנוסף לקידום לחות, רכות והתחדשות של הציפורניים, השמן מעניק ברק ומראה יפה לציפורניים, מבטיח את התחזקותם ומונע היחלשות ושבירה.

חזור לבלוג