רוטינת טיפוח מושלמת לשיער

רוטינת טיפוח מושלמת לשיער

סדרת השמנים ומהסכות שלנו מצויונות לטיפוח השיער והקרקפת ותורמות לשיער בריא וחזק יותר. הכירו את האגוזים הכי טובים שיש לאמזונס להציע לשיער שלך

*שמן האנדירובה אידיאלי לעיצוב תלתלים מושלמים ולשליטה על שיער נפוח ומקורזל. מומלץ לשים כ3–4 טיפות על השיער לאחר הברשה. ניתן גם לשלב כמה טיפות עם קרם הלחות שלך כדי לגרום לתוצאה טובה יותר של הקרם. טיפ מומלץ נוסף הוא לשים כ3 טיפות יחד עם המרכך או שמפו בזמן המקלחת כדי לטפל ולשקם את השיער.

*שמן הפראקאשי מהווה שכבת הגנה מפני נזקים חיצוניים לסיב השערה, לרבות קרינת שמש, זיהום, לחות, כימיקלים, טמפרטורות גבוהות, שימוש במחליקים ושאריות מוצרי שיערבשל ריכוז חומצות השומן, השמן גם מפחית את איבוד הקרטין והמים החיוניים לשיער חזק ובריא יותר. עשיר בחומצה בהנית הפראקאשי מתנהג כסיליקון טבעי העוזר להחלקת השיער והריכוזים הגבוהים של חומצות השומן בשמן מביאים ללחות עמוקה והזנה של השיער, מומלץ במיוחד לאנשים עם נטייה לשיער יבש או עבה/נפוח מאוד.

הפראקאשי הינו שמן מושלם לשימוש בכל מצבעל שיער יבש או רטוב, מלוכלך או נקי, לאחר או לפני החלקה ופן. ניתן למרוח כמה טיפות על כל חלק של השיער לפני הברשה והחלקה כדי לקבלת תוצאה של שיער חלק אך בריא שיגן על שיערך מפני נזקי החום של המחליק/פן. ניתן גם לערבב כמה טיפות עם מסכת השיער שלך לפני שטיפה כדי לקבל שיער חלק, מבריק וללא פריז. טיפ נוסף מעולה זה למרוח את השמן על השיער לפני השינה, לקשור את השיער בקוקו ולשטוף ביום שאחרי. 

*שמן הפאטאווה הינו השמן החזק ביותר נגד נשירת שיער, דילול שיער והתקרחות. פאטאוה הוא נכס עשיר באומגות 3 ו-6 כמו גם אומגה 9 ופועל לסיוע צמיחת השיער, שיפור הסינתזה של חלבון STAT3 אשר גורם לשיער להישאר זמן רב יותר בשלב האנאגן (שלב הייצור של השערה), בשלב זה השיער גודל כל פעם בכ1 ס’’מ, מכיוון והשמן עוזר לשיער להישאר בשלב הצמיחה הוא למעשה תורם לצמיחה מוגברת ומהירה. השמן גם עוזר בהחלמה ומניעה של נזק לשיער

לשמן הפאטאוה יתרונות רבים להזנה אינטנסיבית של הזקיקים, הוא מחזק את הקרקפת, ומותיר את השיער זוהר יותר, רך וקל לסירוק. ניתן לשים כמה טיפות על קצוות השיער באופן יומיומי או לפני השינה. על הקרקפת ניתן למרוח כמה טיפות ולעסות כפעם עד פעמיין בשבוע בלבד, להשאיר לפחות 30 דקות עד שעתיים ואז לחפוף. ניתן גם לתת לתת לו לעבוד כל הלילה ובבוקר אחרי לחפוף! 

*טיפ לספא ביתי וטיפול אפקטיבי במיוחד: ערבבו כ3 טיפות של שמן הפאטאווה עם מסכת חימר האמאזונאס הלבן שלנו. מרחו שכבה דקה על הגבות, קרקפת וזקןהחימר הלבן וקופואסו מצוי באופן אקסולוסיבי באמזונס, סופג רעלים, ומעולה לשיער, גוף ופנים. שימוש קבוע בחימר מחדש תאי עור מתים, מפחית את שמנוניות העור והשיער, משפר את זרימת הדם ויוצר מראה זוהר וחלקהחימר יחד עם הפאטאווה תעבוד כמסכה משקמת ומזינה, שתעזור לעודד צמיחה של שיער חזק ובריא.

*שמן אגוז ברזיל מחדיר המון לחות בלי להיות שומני, השמן עשיר בויטמנים A ו E, כמו גם סלניום ואבץ, עובד כמשקם טבעי ועוצמתי לשיער. השמן מתקן שיער שניזוק מזיהום אוויר, כימיקלים, צבע, מחליקים וכו, ומחזיר את הברק הטבעי לשיער. מתאים מאוד לשיער שביר, יבש ומטופל כימית. נחשב לאחד החומרים הטובים ביותר לשיער יבש ופגום. אצל אנשים עם שיער כהה, שמן אגוז ברזיל יכולים להעצים את הצבע של שיער ולתת לו יותר ברק ועומק.

*לטיפול יותר אינטנסיבי בשיער הסובל משנוניות יתר, קשקשים וסברואיה, כמו גם טיפול בפטריות שמש המתחילות בקרקפת, ניתן לשלב כ4 טיפות משמן הקופאיבה יחד עם מסכת חימר לבן משולב אסאי וגוארנה. החימר המשולב בתמציות האסאי והגוארנה עוזר לרפא את עור הקרקפת ופטריות שמש והקופאיבה האנטי באקטריאלי ואנטי דלקתי, מעולה לאיזון השמנוניות ולטיפול בקשקשים וסבוריאה את שמן הקופאיבה ניתן גם לשים כטיפות טהורות על הקרקפת (בלי לערבב עם חומרים אחרים), לעסות ולהשרות כ30 דקות ולאחר מכן לשטוף היטב עם מים.

חזור לבלוג